Manchester United Perkenal Jersi Home Baharu

Tuesday, July 08, 2014 Shahrul 0 Comments

Manchester United, salah sebuah pasukan bola sepak yang paling terkenal di dunia, minggu ini mendedahkan jersi pasukan tuan rumah baharu mereka.

Seperti sebelum ini, wajah baharu jersi mereka kebanyakannya bertemakan merah. Jersi juga mempunyai kolar leher berjalur dengan butang tersembunyi. Jersi ini dibuat oleh Nike, yang mendakwa telah menggunakan imbasan badan 3D pemain bola sepak untuk mewujudkan jersi yang selesa untuk dipakai.

Penjaga gol pasukan itu akan memakai versi lengan panjang berwarna hijau sepenuhnya.

"Ia sangat selesa dan jersi yang sangat bagus," kata David De Gea, penjaga gol Manchester United dari Sepanyol.

Perubahan terbesar kepada jersi kali ni adalah perubahan jelas pada logo penajaan. Jersi baru menampilkan logo Chevrolet, satu penghormatan yang mana GM dilaporkan membayar $559,000,000 untuk tujuh tahun akan datang. Apa yang cukup pelik, penajaan hanya beberapa bulan selepas GM mengumumkan rancangan untuk menghentikan penjualan kereta Chevrolet di Eropah. Chevrolet tidak lagi akan mengedarkan kereta ke Eropah pada akhir 2015.

Kemunculan permainan dengan jersi baru akan mengambil tempat pada 23 Julai apabila Manchester United dijadualkan untuk melayan kunjungan LA Galaxy daripada MLS.

Jersi yang baru, sudah tentu, sudah tersedia untuk peminat untuk membuat tempahan awal melalui laman web Nike atau melalui kedai web Manchester United. Jersi ini akan dikeluarkan secara rasmi pada 16 Julai.


0 Responds:

Please feel free to leave a comments and subscribe to follow up.